lunes, 24 de noviembre de 2014

Recordaremos siempre nuestra lengua natal

Nas primeiras etapas do desarrollo da lingua, os nenos aprenden a distinguir (sen importar a lingua que sexa) qué sons son importantes e significativos. 

Para probar isto fíxose un estudo para ver si estas representacións desaparecían cando o neno deixaba de escoitar a súa lingua natal.



Para facer este experimento probaron a poñerlle grabacións en mandarín a tres grupos de rapaza: un grupo formado por nenas nacidas en China que foran adoptadas por unha familia francesa antes dos tres anos, que só falaban francés, outro grupo formado por nenas que falaban francés e mandarín con fluidez e un derradeiro grupo que só falaban francés, que nin falaban nin entendían mandarín.


Ao escoitar a grabación, o cerebro das rapazas que estiveran expostas ao mandarín mostrou actividade no hemisferio esquerdo, onde se procesa a linguaxe.

Nas nenas que só falaban francés activáronse rexións do hemisferio dereito, involucradas no procesamento das sons. Isto significa que o cerebro dese último grupo non identificou o madarín como unha linguaxe, mentres que isto si ocorreu nos outros dous grupos, pese a que un non entendía o significado das palabras.

Para ter máis información podédela ter no BBC.

No hay comentarios:

Publicar un comentario